Tuesday, January 30, 2007

هكون شيء كبير

أتحداكِ و هنساكِ

و هقول في يوم كنت أهواكِ

بكره تشوفي مين أنا

نجم علي الأرض هنا

بإذن من ربنا

هكون شيء كبير

لو أنتِ فاكره نفسك

إن ما حدش قدك

أنا هاتحداكِ

و هنساكِ

وهرجعلك هنا

هكون شيء كبير

تسمعي عني في كل مكان

وتتمني أني أطير

أقولك نرجع زى زمان

زمان كان قلبي حبك

زمان كنت أتمني قربك

دلوقتي أنا شيء كبير

وليا حبايب كتير

ولو فكرت إني أحب

موش هرجع تاني

وأقولك أرجعي

خلاص فيه ميت قلب يتمنوني

اسمعي

مين بيقولي

إنت حبيبي إنت منايا

ويغني علشاني و دايب في هوايا

وأسمعي

مين بيقولي

روح العيون طبيب القلوب

أحبك

وكمان أسمعي

مين بيقولي

ما تبعد عني وقرب أكتر مني

وخليك جنبي يا روح قلبي

أنا دلوقتي شيء كبير

واتحدي الكون وأتحداكِ

وأنسي أني كنت أهواكِ

وأبعد بقلبي

وأتمني ربي

يتمم عليا النجاح

وأقول يارب أكون شيء كبير

ويحبني كل الناس

وأكون منك قريب

ومليان إحساس

إحساس بالناس علشان يحبوني

يا رب أكون شيء كبير

No comments: